Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dezinformace mohou stát firmy miliardy i reputaci, shodli se odborníci na Foru Media

Dezinformace představují problém i pro reputaci značek, shodli se na Foru Media odborníci v sále Medialog.

„Lhát se vyplácí,“ uvedl marketingový expert Štefan Sarvaš na úvod přednášky o dopadech dezinformací a jejich vysoké ziskovosti. „Boj s nimi nás stojí miliardy korun ročně,“ upozornil, přičemž odkazoval na Brandoliniho zákon, který říká, že energie nutná k vyvrácení lží je mnohem větší než k jejich vytvoření. Podle Michaely Benedigové, ředitelky agentury Seesame, může boj proti dezinformacím prospět i firmám: „Důvěra je velmi cenná a dezinformace ji mohou ohrozit. Nejde pracovat nebo podnikat v prostředí, kde si lidé nevěří.“

Článek vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu