Tuzemský Art Directors Club zahajuje už třetí ročník projektu ADC Academy, v kterém si mohou školy objednat přednášky předních českých kreativců.
Český ADC již potřetí spouští projekt ADC Academy. Záměr předávat zkušenosti a vzdělávat mladé zůstává, ale formát projektu se mění. Nyní se přední kreativci vrací do škol, aby studentům přímo na půdě vzdělávací instituce přednášeli o brandingu, designu, práci v reklamě, dezinformacích a osvědčených kreativních technikách.
„Chceme, aby studenti měli možnost učit se od těch nejlepších. Proto na našem webu najdete tucet inspirativních přednášek od špiček v oboru,“ uvádí garantka programu za výbor ADC, Michaela Brůhová, „senior idea maker“ z McCann Prague.
Školy si mohou objednat libovolnou přednášku v preferovaném termínu jednoduše prostřednictvím webového formuláře na webu ADC Academy. Mezi přednášejícími jsou jména jako David Suda, Dora Pružincová, Jiří Langpaul, Judita Růžičková, Martin Mareš, Roman Biath, Barbora Ivánová, Petr Voborský, Kateřina Huňová, Nikola Foktová, Roman Číhalík či Vladimír Zikmund.
Řeší témata od toho, jak začít v reklamě či jak se stát v agentuře „nevyhoditelným“, přes insighty, tvorbu a posuzování kreativy s pomocí selského rozumu a empatie, až po to, jak se s komunikací neztratit v moři dezinformací.
„Chceme blíž ke studentům nejen s inspirací a návodem jak dělat oceňovanou komunikaci, ale také s reálnými ‚case studies‘ českých a zahraničních značek. Kreativita má cenu a studenti se právě o tom musí přesvědčit sami,“ dodává Roman Biath, člen výboru ADC.
Objednatelem přednášky je škola a tak mají studenti přístup k přednáškám zdarma v rámci vyučování. ADC Academy je dlouhodobým projektem klubu a cílem iniciativy je průběžně doplňovat obsah přednášek i seznam lektorů.