Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ivan Pols: vystupte ze své komfortní zóny

Ivan Pols, který v listopadu vystoupí na konferenci Forum Media, v rozhovoru pro MAM 41/2024 upozorňuje na to, jak snadno mohou marketéři zabřednout v zajetých kolejích. „Máme tendenci uvíznout v známých ekosystémech a vyhýbat se zmatkům,“ říká.

Pols, který v minulosti působil v agenturách Adam & Eve DDB a Ogilvy London, nyní pracuje v in-house kreativním týmu společnosti What3words. V rozhovoru mluví o tom, jak mu zkušenosti z těchto prestižních agentur daly jistotu v tom, že kreativní práce může zásadně ovlivnit byznys, ale zároveň si uvědomil i neefektivitu spolupráce mezi agenturou a klientem. „S marketingovým ředitelem What3words jsme si řekli, že chceme zachovat to nejlepší a zbavit se frustrací, které nás brzdily,“ říká Pols.

Jedním z hlavních principů, kterým se Pols ve What3words řídí, je „Ready Fire Aim“. Tento přístup podle něj znamená, že tým pracuje s tím nejlepším, co má, aby co nejrychleji uvedl své projekty na trh. „Sledujeme, co se děje, a učíme se, jak to zlepšit,“ vysvětluje Pols, který tento princip považuje za klíčový při budování značky od základů. „Umožňuje nám to testovat nové věci bez strachu z neúspěchu. Z chyb se učíme a ihned je zapracováváme do strategií.“

Reklama
ČEZ

Kromě inovativního přístupu ke kreativnímu procesu se Pols také zaměřuje na důležitost chyb jako příležitosti k růstu. „Hodnota ‚dělat nové chyby‘ podporuje inovace, ale je důležité, aby ty chyby byly nové. Povzbuzujeme nováčky, aby se nejprve ptali, proč se něco nerealizovalo dříve, než navrhnou, že bychom to měli vyzkoušet,“ říká. Věří, že i starší myšlenky mohou v novém kontextu dávat smysl a přinášet inovativní řešení.

Pols se také zamýšlí nad výzvami, kterým marketéři dnes čelí, a radí jim, aby se nespoléhali pouze na sociální média. „Přílišná závislost na platformách sociálních médií je riskantní strategie. Diverzifikujte své kanály a experimentujte,“ zdůrazňuje. Věří, že v dnešní nestálé době je klíčové mít pevný a srozumitelný příběh značky, kterému rozumí celá firma.

O tom, jak budovat značku v dnešní digitální době, jak překonávat výzvy a jaké chyby mohou přinést inovace, čtěte zde.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)