Výzvy ve východní Evropě jsou významné, ale mohou sloužit jako silný zdroj inspirace, vzkazuje v rozhovoru pro MAM kreativcům Guy Wieynk, CEO AnalogFolk Group, agentury, která stojí za neotřelými a odvážnými kampaněmi. Přečíst si ho můžete v aktuálním rozšířeném vydání MAM 42/2024.
Guy Wieynk z AnalogFolk Group, předseda poroty „One Channel“ letošního reklamního klání v rámci festivalu Golden Drum, při svém vystoupení na pódiu vyzdvihl důležitost rozmanitých tvůrčích talentů. Podle něj je pro udržení relevantnosti sdělení nezbytné naslouchat různým hlasům také mimo hlavní proud společnosti. „Lépe a jinak naslouchat — to je první věc, na kterou se musí odvětví zaměřit. Výzkum, jenž má zařídit porozumění publiku a který poskytuje informace k výstupům, si klienti a agentury obvykle odškrtnou ze seznamu jako splněný hned na začátku projektu. Měly by však naslouchat na pravidelné bázi a pokračovat v tom dlouhodobě,“ tvrdí mimo jiné Guy Wieynk ve čtyřstránkovém rozhovoru v aktuálním MAM, v němž se dozvíte také odpovědi na otázky „Jak lze dosáhnout rovnováhy technologií a lidského vstupu, když každý den pracujete s neustálým přísunem nových a nových požadavků na vizuály, či je musíte velmi rychle škálovat pro různé kanály“ nebo „Proč má tolik značek tendenci východoevropské trhy podceňovat a co to pro ně může znamenat“.