Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ContentX, Influcon nebo Golden Drum. Přehled akcí, na kterých nebude MAM chybět

© MAM

Podzim 2024 je plný marketingových a byznysových akcí, na kterých nebude chybět ani redakce Marketing & Media. Přinášíme přehled těch nejbližších.

ContentX
2. října 2024, WPP Campus, Praha

ContentX staví na základech populárního CopyCampu, ale jde mnohem dál. Účastníci se mohou těšit na tři proudy přednášek a workshopů zaměřených na obsahovou tvorbu, strategii a vyhodnocování. Hlavním tématem bude, jak dnešní obsahoví specialisté musí umět nejen dobře psát, ale také řídit a propojovat obsah v rámci větších marketingových kampaní. Návštěvníci se mohou těšit také na panelovou diskusi vedenou šéfredaktorkou Marketing & Media Radanou Čechovou o tom, jak různé generace přistupují ke konzumaci obsahu.

Reklama
ČEZ

Influcon
7. října 2024, Clarion Congress Hotel, Praha

Konference Influcon se zaměří na to nejdůležitější v influencer marketingu. První část programu nabídne trendy z pohledu agentur a značek jako C&A, Nestlé nebo L’Oréal, zatímco druhá část přinese pohled samotných influencerů. Závěrečný blok nabídne pohled odborníků z Mety a TV Nova na sociální sítě. Navíc se účastníci mohou těšit na vyhodnocení unikátního neuro marketingového výzkumu od agentury Confess.


Golden Drum
9.-10. října 2024, Portorož, Slovinsko

Třicátý ročník prestižního festivalu Golden Drum bude velkolepou oslavou kreativity, odvahy a inovací v reklamě. Tento festival oceňuje ty, kteří se nebojí ohýbat pravidla a tvořit nezapomenutelnou reklamu. Téma letošního ročníku „Obey & Play“ vybízí k zamyšlení se nad tím, jak se kreativní myšlení může projevit i v rámci zavedených pravidel.


Sport Alive
10. října 2024, O2 universum, Praha

Třetí ročník konference Sport Alive přináší spojení sportu a byznysu, a to ve velkém stylu. Na dvou hlavních a jedné menší scéně vystoupí 42 odborníků z oblasti sportu a marketingu. Mezi hlavními body programu je rozhovor s bývalým hokejistou Jakubem Voráčkem a panelové diskuse o marketingu sportovních organizací i značek. Vyhlášení Sport Alive Awards 2024 by Tipsport je další atraktivní částí programu, která ocení nejlepší projekty z oblasti sportovního marketingu.


Forum Media
7. listopadu 2024, O2 universum, Praha

Jako každý rok, i letos bude Forum Media jednou z největších akcí zaměřených na komunikaci a marketing. Program nabídne vystoupení 60 řečníků z celého světa, kteří se zaměří na fenomén umělé inteligence, dezinformace a strategie komunikace. Mezi hlavními řečníky budou Antonis Kocheilas z Ogilvy a experimentální psycholog Charles Spence z Oxfordu, kteří přinesou nové pohledy na transformaci komunikace pomocí AI.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)