Podzim 2024 je plný marketingových a byznysových akcí, na kterých nebude chybět ani redakce Marketing & Media. Přinášíme přehled těch nejbližších.
ContentX
2. října 2024, WPP Campus, Praha
ContentX staví na základech populárního CopyCampu, ale jde mnohem dál. Účastníci se mohou těšit na tři proudy přednášek a workshopů zaměřených na obsahovou tvorbu, strategii a vyhodnocování. Hlavním tématem bude, jak dnešní obsahoví specialisté musí umět nejen dobře psát, ale také řídit a propojovat obsah v rámci větších marketingových kampaní. Návštěvníci se mohou těšit také na panelovou diskusi vedenou šéfredaktorkou Marketing & Media Radanou Čechovou o tom, jak různé generace přistupují ke konzumaci obsahu.
Influcon
7. října 2024, Clarion Congress Hotel, Praha
Konference Influcon se zaměří na to nejdůležitější v influencer marketingu. První část programu nabídne trendy z pohledu agentur a značek jako C&A, Nestlé nebo L’Oréal, zatímco druhá část přinese pohled samotných influencerů. Závěrečný blok nabídne pohled odborníků z Mety a TV Nova na sociální sítě. Navíc se účastníci mohou těšit na vyhodnocení unikátního neuro marketingového výzkumu od agentury Confess.
Golden Drum
9.-10. října 2024, Portorož, Slovinsko
Třicátý ročník prestižního festivalu Golden Drum bude velkolepou oslavou kreativity, odvahy a inovací v reklamě. Tento festival oceňuje ty, kteří se nebojí ohýbat pravidla a tvořit nezapomenutelnou reklamu. Téma letošního ročníku „Obey & Play“ vybízí k zamyšlení se nad tím, jak se kreativní myšlení může projevit i v rámci zavedených pravidel.
Sport Alive
10. října 2024, O2 universum, Praha
Třetí ročník konference Sport Alive přináší spojení sportu a byznysu, a to ve velkém stylu. Na dvou hlavních a jedné menší scéně vystoupí 42 odborníků z oblasti sportu a marketingu. Mezi hlavními body programu je rozhovor s bývalým hokejistou Jakubem Voráčkem a panelové diskuse o marketingu sportovních organizací i značek. Vyhlášení Sport Alive Awards 2024 by Tipsport je další atraktivní částí programu, která ocení nejlepší projekty z oblasti sportovního marketingu.
Forum Media
7. listopadu 2024, O2 universum, Praha
Jako každý rok, i letos bude Forum Media jednou z největších akcí zaměřených na komunikaci a marketing. Program nabídne vystoupení 60 řečníků z celého světa, kteří se zaměří na fenomén umělé inteligence, dezinformace a strategie komunikace. Mezi hlavními řečníky budou Antonis Kocheilas z Ogilvy a experimentální psycholog Charles Spence z Oxfordu, kteří přinesou nové pohledy na transformaci komunikace pomocí AI.