Největší výzvou AI je nepodlehnout hedonismu, říká globální ředitel pro transformační strategie v Ogilvy, který vystoupí 7. listopadu v Praze na Foru Media.
Někdejší CEO Ogilvy Advertising Antonis Kocheilas, jenž agentuře pomohl do čela žebříčků WARC: Creative 100 a Effective 100, je nyní v Ogilvy globálním ředitelem pro transformační strategie. V Praze na Foru Media 7. listopadu promluví o tom, jak obor reklamy transformuje a ještě promění umělá inteligence.
„Největší výzvou pro kreativce je nepodlehnout hedonismu a nebrat AI jako cestu k rychlejší, snazší a levnější práci. Když přijmeme umělou inteligenci jen pro automatizaci procesů, bude to pro nás konečná,“ varuje Kocheilas pro aktuální vydání časopisu Marketing & Media.
Kde vidí vedle výzev i příležitosti? „AI se jako každá technologická novinka zprvu používá pro zvýšení efektivity toho, co už děláme. V další fázi pomůže dělat věci lépe, pro což se už dají najít příklady, ač jich zatím není mnoho. Poslední fází bude — když použiji slovo ze svého mateřského jazyka — epifanie. Zjeví se nám možnosti, jaké jsme bez AI v naší práci dosud neměli,“ doplňuje Kocheilas, který se kvůli umělé inteligenci zapsal i na kurz na MIT, v rozhovoru, který si v kompletním znění přečtěte zde.