Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jesper Falkheimer: sociální média jsou dvousečnou zbraní

Švédský profesor Jesper Falkheimer, který letos vystoupí na konferenci Forum Media, se zamýšlí nad výzvami, které přináší současná doba dvou paralelních komunikačních systémů. V rozhovoru se podělil o své zkušenosti s „place brandingem“ a vlivem médií na utváření identity regionů. 

Jesper Falkheimer upozorňuje na současnou existenci dvou paralelních komunikačních systémů. „Žijeme ve světě, kde vedle sebe existují tradiční vertikální komunikace, řízené technologickými monopoly, a moderní horizontální systémy, které kombinují profesionální a neprofesionální hlasy,“ říká Falkheimer, který se věnuje strategickému řízení komunikace, krizové komunikaci a „place brandingu“ – procesu vytváření a propagace identity měst a regionů.

Falkheimerova kariéra zahrnuje významné akademické úspěchy i praktické zkušenosti, včetně jeho role prezidenta Evropské asociace pro vzdělávání a výzkum v oblasti public relations (EUPRERA). Pod jeho vedením se EUPRERA zaměřila na posílení spolupráce mezi akademickou a praktickou sférou. „Chci, aby výzkum měl dopad a přinesl něco dobrého pro organizace i společnost,“ zdůrazňuje.

Reklama
ČEZ

V rozhovoru se Falkheimer vrací k výzkumu dánsko-švédského regionu Öresund, kde poukazuje na klíčový vliv médií při utváření veřejného mínění a identity místa. „Jednou z nejdůležitějších lekcí je, že značky míst musí být budovány organicky a s aktivním zapojením obyvatel,“ vysvětluje.

Falkheimer také diskutuje o výzvách a příležitostech, které přináší digitalizace a nové technologie jako umělá inteligence, a zdůrazňuje, že i přes technologický pokrok je lidský faktor stále nenahraditelný. „Porozumění lidem je stále lidská záležitost,“ shrnuje.

O tom, jak se mění úloha médií při budování značky místa, jaké jsou současné trendy v „place brandingu“ a jaké rady má pro mladé profesionály v oboru strategické komunikace, čtěte zde.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)