Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace na valné hromadě zvolila v tajném hlasování Pavla Brabce prezidentem a členy prezídia Štěpána Woldeho (Media One), Martina Potůčka (Guideline & DIGI), Františka Koláře (Euro-Agency) a Ondřeje Nádvorníka (Finley agency) a revizorem zvolila Janu Turzovou (Prokreativ).
AČRA byla již v únoru 1992 první založenou profesní asociací na našem trhu. Před čtyřmi lety propojila svou činnost s Asociací komunikačních agentur (AKA) a společně reprezentují zhruba 80 procent reklamního trhu v České republice.
Hostem valné hromady byla výkonná ředitelka AKA Kateřina Hrubešová, která představila nejbližší projekty a aktivity, na kterých se členy AKA spolupracuje i AČRA MK. Nejbližší významnou akcí je konference o digitalizaci, médiích a reklamě Digimedia 2024, která se koná v České televizi 13. června pod záštitou MPO, ČTÚ, MK ČR, RRTV a Stálé komise Senátu pro sdělovací prostředky, a to již po devatenácté.
Konference Digimedia je největším setkáním odborníků na audiovizuální média a broadcasting v České republice, zástupců provozovatelů televizního a rozhlasového vysílání, internetových a mobilních služeb, operátorů vysílacích sítí a státních regulačních orgánů.