Honza Tichý, Tomáš Komárek, Milan Cidilo, Vít Janda nebo Aneta Holá. Tyto osobnosti digitální reklamy dorazí na již osmý ročník PPC Restartu z dílny agentury Taste, který se bude konat 23. května 2024 v kině Lucerna. Jedním z hlavních témat bude letošní ukončení podpory cookies třetích stran.
Keynote speaker David Janoušek, marketingový stratég digitální agentury Taste, se hned v úvodu zaměří na nepostradatelné dovednosti současných marketérů: „V roce 2024 je marketing nesmírně dynamický a schopnost adaptace je pro každého markeťáka, a tedy i PPCčkaře, naprostou nutností. Měl by zvládat v podstatě vše od umělé inteligence přes kreativní procesy až po technické nastavování marketingových systémů a provádění výzkumů.“
Po úvodní řeči se Petr Bureš, zakladatel uLab, zaměří na to, jak zbytečně neutrácet peníze za nesprávně podporovanou návštěvnost na webech nebo e-shopech. Vít Janda, výkonný ředitel agentury ShortPRO, zase účastníkům konference na tvrdých datech dokáže, že by neměli podceňovat generaci Z. Tato třetina světové populace se totiž jednou stane největší kupní silou na trhu a marketéři by už teď měli vědět, jak tuto cílovku přilákat.
Následovat bude Jiří Hradský, partner ve společnosti Sedláková Legal, který se pro účastníky stane praktickým průvodcem ve využívání dat pro PPC z pohledu práva. Tomáš Hruzík, Team Leader z Proficia, pak ve své přednášce popíše pokročilé optimalizační metody, které jsou v jeho práci novým standardem v e-commerce kampaních. S Milanem Cidilem, zakladatelem 6clickz, návštěvníci zabrouzdají do tvorby kreativy a Paid social kampaní s využitím dat a AI. O umělé inteligenci bude mluvit i Vít Rutkovský, Account Manager z RTB House. Zuzana Slepánková svou prezentaci osloví všechny, kteří chtějí posunout svou kariéru v PPC na další úroveň.
Na řadu také přijdou přednášky zaměřené na už zmíněné ukončení podpory cookies třetích stran. Jan Tichý, ředitel nákupu digitální agentury Taste, se pokusí zarámovat celý problém a vysvětlit základní pojmy, se kterými účastníci získají hlubší vhled do problematiky. Roman Doležal, konzultant pro Seznam.cz, účastníkům předvede, že digitální marketing lze dělat i bez cookies. Aneta Holá, Google certifikovaný trenér pro oblast Google Analytics, konkrétně ukáže, jak se lze na tyto změny připravit už teď, o jaké informace obohatit datovou vrstvu nebo jak upravit měřicí skripty Mety, Googlu či Skliku. V závěru se pak Tomáš Komárek, freelance marketér, pokusí využít na maximum data z nejrůznějších platforem a představit nutné změny v taktice každého PPC specialisty.
Konference PPC Restart 2024, pořádaná digitální agenturou Taste, slibuje setkání uznávaných odborníků se zaměřením na PPC reklamu a vše, co s ní souvisí. Účastníci získají vhled do převratných změn, ke kterým v digitální reklamě aktuálně dochází, i inspiraci k využití nových nástrojů, technik a postupů ve své práci. Vedle samotných přednášek je také přichystaný doprovodný program, včetně občerstvení a závěrečné afterparty. Vstupenky jsou k dostání na webu akce.