Jak bude vypadat marketing v roce 2030? Nejen to prozradí experti a expertky na konferenci, kterou pořádají #HolkyzMarketingu 6. června v Kongresovém centru Praha.
Vzdělávací platforma pro marketér(k)y #HolkyzMarketingu přivítá na pódiu expertky a experty z oboru, kteří se zaměří na budoucnost marketingu, ale rozeberou i další důležité otázky. Jak připravit svůj marketingový tým, aby budoval ty nejlepší značky či jak se můžou značky inspirovat od fenoménu Taylor Swift? Co dostane generála na hrad? A které trendy budou hýbat budoucností?
„Letošní konference přinese to nejlepší z Čech a zahraničí. Jako vždycky dáváme důraz na praktičnost a jasně předané informace. Tentokrát ale přivezeme řečníky od světových značek jako Oatly nebo Rayban, kteří v Česku zas tak často nemluví. Nechceme ohrané fráze, ale skutečné tipy od skutečných lidí, kteří vedou značky,” vysvětluje Nicole Karráová, marketingová ředitelka vzdělávací platformy pro marketér(k)y #HolkyzMarketingu.
Konference dále přivítá více než 8 českých i zahraničních expertů. Namátkou jmenujme Kevina Lynche, „ex-creative directora“ Oatly a marketingového a kreativního experta s pětadvacetiletou zkušeností v oboru, Pavlu Nýdrle, která stojí za úspěšnou prezidentskou kampaní Petra Pavla či Michala Pastiera, novopečeného autora knihy s názvem Žltá kniha budovania značky a „co-foundera & creative directora“ Darwin & the Machines GoBigname. Nebude chybět ani spoluzakladatelka vzdělávacích platforem #HolkyzMarketingu a #HolkyzByznysu Pavlína Louženská věnující se trend forecastingu. Vstupenky na konferenci lze zakoupit zde.