Přístup marketérů musí být agilní a flexibilní a musejí klást důraz na inovace, konzistentní komunikaci a posilování značky. Na tom se v Ročence MAM, která právě vychází, shodují šéfové marketingu napříč trhem, když hovoří o tom, co jim pomáhá překonat těžká období.
I když uplynulý rok mezi náročné etapy bezesporu patří, nekončí až tak beznadějně, jak se můžete přesvědčit ve článcích, rozhovorech, komentářích a anketách, kterých je Ročenka MAM plná.
Zmapovat celý událostmi nabitý rok 2023 nebylo snadné. V redakci jsme se pokusili ho zhustit na šedesát stran a nevynechat nic podstatného.
Ročenka je přehledně členěná podle oborů tak, abyste si snadno mohli najít to, co vás nejvíce zajímá. Dozvíte se mimo jiné, jakých pět klíčových slov charakterizuje posledních dvanáct měsíců mediálního nákupu v Česku, jakými argumenty si šéfové marketingu obhajovali před vedením rozpočty nebo za co se letos nejvíce platilo v marketingovém výzkumu.
A jako už tradiční bonus pro vaše diáře jsme připravili seznam nejdůležitějších akcí, konferencí a také soutěží, které vás neminou, když je budete mít přehledně seřazené, jako jsou v Ročence MAM 2023.