Reklama
Megaboard

Jak jsme přežili náročný rok 2023? Hodnocení nabízí Ročenka MAM

Přístup marketérů musí být agilní a flexibilní a musejí klást důraz na inovace, konzistentní komunikaci a posilování značky. Na tom se v Ročence MAM, která právě vychází, shodují šéfové marketingu napříč trhem, když hovoří o tom, co jim pomáhá překonat těžká období.

I když uplynulý rok mezi náročné etapy bezesporu patří, nekončí až tak beznadějně, jak se můžete přesvědčit ve článcích, rozhovorech, komentářích a anketách, kterých je Ročenka MAM plná.

Zmapovat celý událostmi nabitý rok 2023 nebylo snadné. V redakci jsme se pokusili ho zhustit na šedesát stran a nevynechat nic podstatného.

Ročenka je přehledně členěná podle oborů tak, abyste si snadno mohli najít to, co vás nejvíce zajímá. Dozvíte se mimo jiné, jakých pět klíčových slov charakterizuje posledních dvanáct měsíců mediálního nákupu v Česku, jakými argumenty si šéfové marketingu obhajovali před vedením rozpočty nebo za co se letos nejvíce platilo v marketingovém výzkumu.

A jako už tradiční bonus pro vaše diáře jsme připravili seznam nejdůležitějších akcí, konferencí a také soutěží, které vás neminou, když je budete mít přehledně seřazené, jako jsou v Ročence MAM 2023.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále