Podcast Mike:ON je určen pro všechny marketéry, brand manažery i nadšence do nových technologií.
Český podcastový rybníček se opět rozrostl. Tentokrát v něm přibyl podcast od Michala Bubeníčka, ředitele kreativní agentury Etnetera Motion. Má se věnovat především tématům aktuální marketingové komunikace, budování značek a novým technologiím. Pustit si ho můžete na Spotify, Apple Podcast nebo YouTube.
„Podcast jsem s pomocí naší agentury Etnetera Motion založil proto, že mi přišlo, že ačkoli máme poměrně dost českých podcastů, žádný se aktivně nevěnuje tématům aktuální marketingové komunikace a budování značek v rozhovorech s hosty,“ uvádí tvůrce Mike:ON Podcastu Michal Bubeníček. Dodává, že některé agentury sice produkují podcasty, ale ty nemají podle něj formu ani obsah, kterých by chtěl sám dosáhnout. „Cílem je více zachytit názory zajímavých lidí z praxe, nejen markeťáků, ale i CEOs, ‚founderů‘ a investorů pro nové postupy a trendy v rámci komunikace,“ říká Bubeníček, jehož prvním hostem v podcastu je techfluencer a youtuber Petr Mára. Baví se s ním o technologiích a jejich vlivu na komunikaci.
„Probrali jsme elektromobilitu, vliv umělé inteligence (AI) nejen na kreativní odvětví, bezpečnost, ale i prospěšnost vznikajících technologií, TikTok a budování svého jména, jakožto brandu,“ prozrazuje Michal Bubeníček.
Dalšími jeho hosty jsou Erika Eliášová a její manžel Dominik, se kterými Mike probral trendy v e‑commerce, aktuální influencer marketing, fungování prodeje fashion značek v podobě multibrandů nebo budování vlastní značky.
V následujících týdnech se natáčí hned několik dalších dílů. Posluchači se mohou těšit například na zakladatele Footshopu Petera Hajdučeka nebo moderátora z Reflexu Čestmíra Strakatého.