Deník Impuls asi v květnu

22. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Martina Vojtěchovská
Nový celostátní deník, který by měl vycházet pod názvem Deník Impuls, se má poprvé objevit v prodeji 5. května. Projekt, který původně počítal s tím, že na novém deníku bude participovat metropolitní deník Metro, a za kterým stojí jednatel distribuční firmy Mediaprint & Kapa Ivan Kaufmann, má mít tištěný náklad ve výši 200 tis. výtisků, prodejní cenu 3 koruny, přičemž polovinu z této částky mají za každý prodaný výtisk obdržet kolportéři deníku. Přestože Ivan Kaufmann je s projektem detailně obeznámen, tvrdí, že jej nebude vydávat jeho společnost, ale firma s českým kapitálem. Není však jasné, proč si ochrannou známku a registraci na ministerstvu kultury na Deník Impuls nechala zaregistrovat firma Mediaprint & Kapa. Ta však s velkou pravděpodobností bude jeho jediným distributorem. Podle dostupných informací by měl formát deníku mít jiný rozměr, než na který jsou tuzemští čtenáři zvyklí. Vycházet chce v rozsahu 24 stran, podle informací M&M se má obsahově pohybovat mezi deníky Blesk a Mladá fronta Dnes. n
(Více na str. 21)

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.