Martina Vojtěchovská
Nový celostátní deník, který by měl vycházet pod názvem Deník Impuls, se má poprvé objevit v prodeji 5. května. Projekt, který původně počítal s tím, že na novém deníku bude participovat metropolitní deník Metro, a za kterým stojí jednatel distribuční firmy Mediaprint & Kapa Ivan Kaufmann, má mít tištěný náklad ve výši 200 tis. výtisků, prodejní cenu 3 koruny, přičemž polovinu z této částky mají za každý prodaný výtisk obdržet kolportéři deníku. Přestože Ivan Kaufmann je s projektem detailně obeznámen, tvrdí, že jej nebude vydávat jeho společnost, ale firma s českým kapitálem. Není však jasné, proč si ochrannou známku a registraci na ministerstvu kultury na Deník Impuls nechala zaregistrovat firma Mediaprint & Kapa. Ta však s velkou pravděpodobností bude jeho jediným distributorem. Podle dostupných informací by měl formát deníku mít jiný rozměr, než na který jsou tuzemští čtenáři zvyklí. Vycházet chce v rozsahu 24 stran, podle informací M&M se má obsahově pohybovat mezi deníky Blesk a Mladá fronta Dnes. n
(Více na str. 21)
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?