Sněmovna o reklamě na ČT

14. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dva návrhy zákonů vztahující se k fungování médií veřejné služby má na programu jednání právě probíhající schůze Poslanecké sněmovny. V tomto týdnu by totiž poslanci měli v prvním čtení projednat vládní návrh zákona o České televizi, ve kterém vláda navrhuje zvýšit objem reklamy na ČT z 1 % denního vysílacího času na 3 %. Na programu je zároveň zákon o rozhlasových a televizních poplatcích, který počítá s navýšením koncesionářského poplatku na 45 Kč měsíčně u rozhlasu a 95 Kč u televize. V případě zákona o České televizi lze očekávat nesouhlas opozičních poslanců se zvyšováním reklamy na veřejnoprávní televizi. Velmi pravděpodobně tak budou podány pozměňovací návrhy, o nichž se rozhodne ve druhém a hlavně třetím čtení. Dubnová schůze poslanců však o definitivní podobě obou předkládaných návrhů zákonů ještě nerozhodne, protože závěrečná čtení se na program jednání této schůze již nedostala. mav

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení